pátek 11. dubna 2014

TAG-What makes me me!!!:)

Ahoj
dnes tu bude TAG
Jmenuje se Co dělá mě mnou-What makes me me
Tak jdeme na otázky

1.Kolik měříš?
Já jsem celkem malá a měřím kolem 156-7 možná trošku víc ale těď se nechci měřit :)


2.Kolik je ti let?
Je mi 12


Kdy ses narodila?
Narodila jsem se 12.7 2001


4.Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
nemám žádný trend,nosím prostě toco se mi líbí


5.Máš nějaké piercingy-tetování?
Nemám ale chtěla bych druhou dírku do levého ucha


6.Existují nějaké potraviny které nemusíš/nesnášíš?
Tak těch je teda hodně.Nebudu vypisovat všechny teď jen pár z nich:Vepřové maso,hovězí maso,kopr,koprová omáčka,svíčková omáčka,houby,kroupy,plísňové sýry,hermelíny,cuketa,lilek,atd...je toho fakt hodně

7.Jaká je tvoje aktuální oblíbená písnička?
zrovna žádnou nemám


8.Zlato vs. Stříbro?
obojí ale spíš to stříbro


9.Jaké jsou tvoje záliby?
Kosmetika,líčení,nákupy,být venku s kámoškami atd..


10.Rtěnka nebo lesk na rty?
Víc používám lesky takže spíš ty lesky


11.Zima vs. léto?
No hádejte...

samozřejmě že léto:)

12.Máš akné?
Né(zatím) a doufám že mít nebudu


13.Je tvá pleť mastná,suchá nebo normální?
Smíšená(:


14.Máš pihy?
nemám


15.Jakou máš velikost bot?
39-40 ale spíš těch 39 ale třeba teď mám tenisky 40.5


Tak toto je celý TAG ,doufám že se vám líbil
Alisek

1 komentář:

Všem moc děkuji za komentáře:)