sobota 12. dubna 2014

Jak si organigzuji čas na blog?

Ahoj
dnes tu bude článek o tom, jak si organizujičas na blog

Takže na začátek bych chtěla říct(teda napsat) že nebudu přidávat články každý den
teď na začátek budu dávat články každý den ale později už budu přidávat tak 2-3 články za týden , protože se taky musím učit do školy,být venku atd...a taky kdybych psala každý den články tak by mi pak po měsíci došly nápady na články a nevěděla bych co tu mám psát a byl by tu jeden článek za měsíc
a bylo by divné kdybych přidávala každý den a za nějakou dobu jen 1 článek za měsíc
  • Na konci měsíce budu dělat Nákupy za ten měsíc(např.je konec dubna a já budu dělat nákupy za duben,snad Mě chápete...:))
  • 1 Za měsíc tu  budu dávat NOTD(NailsOfTheDay)
  • 1 Za měsíc se budu snažit dát sem nějaký účesový článek 
  • Co půl roku tu bude UPDATE moje sbírka kosmetiky a jak jí skladuji ,moje sbírka laků a jak je skladuji .Myslím si že co půl roku to stačí :-)
  • 1 Za měsíc by tu mělo být nějaké DIY(DoItYourself)
  • 1 -2 za měsíc tu bude nějaký TAG
Tak takže tady je takový rozvrh článků které se tu oběví

Alisekblog

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře:)