sobota 5. července 2014

Birthday TAG

Ahoj
promiňte že tu dávám článek o 4 dny později , ale dřív na zveřejnění nebyl čas.Tak je tu až teď.Doufám,že vám to nebude vadit :)

dnešní článek bude TAG

1.Kdy máš narozeniny?
Dnes 12.7 2014

2.Kolik ti bude let ?
 Už je mi 13

3.Co byl tvůj nejoblíbenější dárek, jaký jsi kdy dostala?
Já nevím
já nemám oblíbené a neoblíbené dárky
mám radost z každého dárku


4.Budeš mít/měla jsi párty tento rok? Pokud ano, co budeš dělat/ dělala?
Ano budu mít s kámoškama
no co budu dělat to ještě nevím, neplánuju co budem dělat (určitě budeme jíst , budou mi přát , budeme si povídat )
budeme dělat to co chceme :)

5.Jak obvykle slavíš své narozeniny?
nooo,slavím je s rodinou a nějaký další den s kámoškama



6.Jaké byly tvoje nejpamětihodnější narozeniny?
Asi minulý rok kdy jsem měla poprvé narozeninovou párty s kámoškama


7. Pokud by jsi měla neomezené množství peněz na tvoje narozeniny, co by jsi s nimi dělala?
až bysme s rodinou dooslavovaly na zahrádce , tak bysme někam jeli :) všechny bych je pozvala a asi bysme letěli někam k moři

a ještě před narozeninama bych si za ty neomezené peníze koupila něco pro sebe :)



8.Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?
nepíšu si seznam
jakože bych si napsala co od koho chci a oni by mi to museli koupit ...
prostě si seznam nepíšu:-)



9.Kdyby ti zbývaly jen jedny narozeniny, co by jsi na ně dělala?
Tak to fakt nevím


10.Ukaž "trapnou" fotku z narozenin
Bohužel žádnou nemám


11.Máš nějaké tradice na narozeniny?
Nemám žádné tradice


12.Jaká je tvoje nejoblíbenější část dne tvých narozeniny?
celé narozeniny jsou super (:


13.Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?
Jsem starší    (to je snad jasné:D)



14.Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením nebo jsi jí někdy dělala pro někoho jiného?
zatím neměla a nedělala


Taááák toto by byl celý TAG doufám, že se vám líbil

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře:)